dimecres, 14 de novembre del 2012

TERRA, AIGUA, AIRE

A plàstica hem format uns grups de treball per realitzar uns murals. Primer havíem de triar dos d'entre tres elements: terra, aigua aire. A alguns grups ens va costar molt posar-nos d'acord. Després vam pensar que hi posaríem a cada lloc. També ens va costar decidir-nos. A continuació vam buscar imatges en revistes i diaris. Vam dibuixar i pintar en paper blanc. Ho vam retallar tot i vam passar a col·locar-lo al mural.
Els murals ens han quedat macos. Els hi vam ensenyar a la resta de companys i companyes i els hi vam explicar el que hem volgut representar i com va estar el procés d'elaboració.

11 comentaris:

  1. N´hi ha de molt bonics, que estan fets amb ganes, peró alguns estan fets una mica sense ganes i el del meu grup ens va costar una mica.

    ARIADNA LORENZO FABRA

    ResponElimina
  2. Tots estan fets amb ganes, això m’agrada.

    ResponElimina
  3. Tots són molt xulos pero cadascú té els seus gustos. A mi el que més m'agrada és el meu i cadascú el seu. Bé, adéu !!!

    ResponElimina

  4. Tots són molt xulos i molt ben fets!

    ResponElimina
  5. Vam dibuixar i enganxar i ens va quedar molt bé.
    Som uns artistes!!!!

    ResponElimina
  6. Què macos que ens van quedar tots, a mi m'agraden tots molt!.

    ResponElimina
  7. Els dibuixos de 4t A eren molt bonics.

    ResponElimina
  8. Estan tots fets d'una manera o d'una altra però tots estan molt xulos.

    ResponElimina
  9. Els dibuixos són molt xulos i tenim molta imaginació. Em va agradar molt el d'en Víctor, en Marc, en Pol i en Marcel. Dibuixant molt bé. ADÉU!!!

    ResponElimina