dimecres, 14 de novembre del 2012

FEM PANELLETS!

Amb una recepta fantàstica hem fet panellets! Però abans hem fet tot un seguit de càlculs matemàtics.
Aquests són els ingredients:
ametlla mòlta
sucre glass
patata bullida
1 ou
pell de llimona
cacau
Primer hem pelat la patata bullida:
L'hem xafada:
Hem barrejat molt bé tots els ingredients. Com hem fet panellets de tres sabors, hi hem afegit a una part de la massa pell de llimona, a una altra cacau i la tercera l'hem deixada tal qual.
Hem deixat la massa reposar fins l'endemà. Hem batut l'ou per després envernissar els panellets.
Hem format els panellets, els hem decorat amb una avellana o mitja cirera i els hem envernissat:
I així de bons ens n'han quedat!

5 comentaris:

  1. Aquells panallets estaven bonissims!Sobretot els de xocolata i el de llimona.Al meu germá també li van agradar molt,van ser tot un exit!!!!


    ARIADNA

    ResponElimina
  2. A Màlaga no hi ha panellets i quan vaig venir a viure a Barcelona no sabia que eren els panellets i em van agradar molt.

    ResponElimina
  3. Va ser molt divertit fer els panellets. Jo només em vaig poder menjar un, perquè després em vaig oblidar menjar-los i van quedar durs com una pedra.

    ResponElimina
  4. Vam fer panellets i m'ho vaig passar molt bé. Estaven molt bons!

    ResponElimina
  5. Va ser molt divertit fer panellets però a mi em van agafar ganes de vomitar per dins, perquè els panellets no m'agraden gens, però l'activitat va ser fantàstica.

    ResponElimina