dimecres, 10 d’abril del 2013

TORRENT DE LES BRUIXES

Avui 10 d'abril de 2013 hem treballat el torrent de les Bruixes. Hem contat amb l'ajut de dos "bruixots" del torrent, que ens han explicat moltes coses interessants sobre el mateix.
A l'inici de la font del Drapet, va ser el senyor Jaume qui ens va explicar moltes anècdotes.
Pel camí hem treballat el dossier davant de cada plafó informatiu.
A la font de la Bòta hem esmorzat i, mentrestant, hem entrat dintre de la font un per un, amb l'ajut del senyor Antonio.
L'aigua de la font està molt bona i fresca. L'hem tastada amb un càntir. Um...!
Després de l'esbarjo hem pujat al poblat ibèric Puig Castellar. Les vistes des d'allà són fantàstiques!
Pel camí hem observat moltes plantes.
A la cova d'en Genís hem acabat d'emplenar el dossier de treball. La cova és un dolmen natural. Gairebé tothom ens hi hem ficat.

18 comentaris:

  1. No explicaré res de l'excursió perque no hi he anat T_T :-(

    ResponElimina
  2. El dimecres vam anar al Torrent de les Bruixes va ser impresionant,aquell dia feia calor.Jo portava una cantimplora d'un litre i me la vaig veure tota.Vam visitar el poblat iberic que es on hi vivian abans els ibers,la Rosa ens va explicar que els ibers s'hi posaven a viure en un turo perque aixi podien veure si els venien a atacar.Va ser molt divertit

    ResponElimina
  3. Doncs jo si que hi vaig anar i va ser molt divertit! Però cada dos per tres estàvem traient el dossier i això a mi no em va agradar gaire.A la tornada va ser molt divertit perquè no havíem de treure el dossier perquè ja ho havíem fet. (Va fer molta calor!)

    ResponElimina
    Respostes
    1. maria melero dominguez9 de maig del 2013, a les 13:57

      Tens tota la raó treure i guardar el dossier no es gens divertit pero ens ho vam passaar be i aixó es el que compta jajaja un petó guapissima

      Elimina
  4. Hola sóc l' Ariadna, a mi m'ha agradat molt aquesta excursió, perquè hem vist moltes coses interessants com el poblat iberíc. I el que em va agradar més van ser les cases de dalt del turó, eren xulissimes.

    BON CAP DE SETMANA (només queden 2 dies)

    ARIADNA.

    ResponElimina
  5. El dia 13 de Març vaig anar d'excursió al Torrent de les Bruixes. Portàvem una carpeta, un llapis, una goma i un dosier. Vam entrar dintre de la Font de la Bóta, un senyor ens va explicar com era. Hi havia un càntir que tenia aigua dintre, tots vam beure i estava molt bona. M'ho vaig passar molt bé.

    ResponElimina
  6. Quan vam pujar a Puig Castellar es veien unes vistes increïbles!!!!!

    ResponElimina
  7. A l'excursió del Torrent de les Bruixes he après moltes coses sobre la natura. En Jaume, "el buixot", ens va explicar la història de la font de Sant Roc que des de fa molt de temps l'aigua està molt bona. I la de la Bóta també. Aquesta està tancada amb una porta.

    ResponElimina
  8. Hola!, sóc l'Àngela. Vam estar al Torrent de les Bruixes i ens ho vam passar molt bé perquè vam beure aigua d'un càntir. Vam anar a la Font de la Bóta, a Puig Castellar i moltes coses més. M'ho vaig passar molt bé!

    ResponElimina
  9. Hola,m'ha agradat molt l'excursió, al Torrent de les Bruixes, perquè vam aprendre molt llegint els cartells, perquè ara sabem tots coses que no sabiem. Jo vaig veure flors que mai havia vist i perquè hi havia paisatges molt bonics i vam caminar molt. M'ho vaig passar molt bé.

    GRÀCIES PROFESSORS DE PRIMÀRIA PER ORGANITZAR AQUESTA EXCURSIÓ AL TORRENT DE LES BRUIXES.

    ResponElimina
  10. Hem anat al Torrent de les bruixes i m´agradat molt la font de la Bóta. Al Puig Castellar hi havia unes vistes precioses!!!!! Els bruixots cuidaven el Torrent.

    ResponElimina
  11. El dimecres vam anar al Torrent de les bruixes i vam visitar el Poblat Ibèric i com vivien els ibers i com quedaven els cases fa 2.500 anys. Ens vam quedem inpressionats quan vam anar a Puig Castellar per les seves vistes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens tota la rao Edgar, va ser impressionant.Les vistes desde Puig Castellar i el Torrent de les Bruixes. I el poblat ibèric va ser el que més em va agradar i també el torrent pero va ser molt curiós com feien les cases fa 2.500 anys. Un petó per tu, guapo.

      Elimina
  12. Son molt xules les fotos que has posat.Jo m'ho vaig pasar molt bé al Torrent de les Bruixes

    ResponElimina
  13. El dia 10 vaig anar al TORRENT DE LES BRUIXES, vam estar tot el dia a la muntanya. Ens va pasar de tot: la Carla es va cremar jo em vaig fer ferides...pero reconeixo que m'ho vaig pasar molt bé, i al poblat iber les restes que quedaven es conservaven molt bé. I tot el que ens van explicar era molt interessant.

    ResponElimina
  14. El dia 13 de Març,vem anar al Torrent de les bruixes.El que em va agradar,és que quan vem beure de la font de la Bóta,estava molt bona.I la de Sant Roc,i també hi havia unes vistes magnífiques!!!!!!!!!! M'HO HE PASSAT TUTI FRUTI!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  15. Hola Rosa, m'ho he passat molt bé a l'excursió al Torrent de les Bruixes. Quan estàvem pujant la muntanya, els que anaven al darrera meu estaven dient que no podien més. Els bruixots eren molt amables, em va agradar molt la Font de la Bóta i l'aigua

    ResponElimina
  16. A mi em va agradar molt aquesta excursió. Sobretot quan vam anar al poblat ibèric que es veia molt bé les cases. També vam anar a la font de la Bóta i allà, vam veure aigua d'un càntir i a mi se'm va caure a la samarreta. Em va agradar moltíssim. ADÉU.

    ResponElimina