dimarts, 4 de desembre del 2012

L'AVENTURA D'ANAR A BUSCAR MINERALS

Vam pujar per la riera salvant moltes dificultats fins arribar a la font on vam esmorzar. Vam continuar pujant fins arribar al turó Fra Rafael on en Joan ens va ajudar a aconseguir calcita. També van trobar granit, sienita,... Tanmateix vam agafar una pedra per fer un treball manual.
Tots estàvem molt orgullosos dels nostres minerals!
MINERALS LABORATORI
Dies posteriors vam anar al laboratori a estudiar les propietats d’alguns minerals.
També vam tastar el clorur sòdic (la sal comuna o sal de cuina) i vam escriure en una pissarra amb grafit com feien antigament a les escoles.

10 comentaris:

  1. M’ha encantat l´excursiò, hem vist calcita... Els minerals de molts colors i molt brillants

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt quan vam anar a Fra Rafael. Era un camí molt bonic i els minerals també. Potser torno amb els meus pares.

    ResponElimina
  3. M'ha agradat l'excursiò al museu blau.Naim Tomas

    ResponElimina
  4. L'aventura dels minerals va ser molt però que molt guai.

    ResponElimina
  5. Va ser molt xulo.Quan vam trobar els minerals tothom es va posar mot content.

    ResponElimina
  6. Va ser molt xulo amar a Fra Rafael i lo que més em va agradar va ser lo de anar pel camí que semblava una selva.La Claudia diu que tornarà amb els seus pares pero em sembla que pel la selva els seus pares no hi voldran anar.


    BERTA PADROS GARCIA

    ResponElimina
  7. La pujada a Fra Rafael per la riera va ser molt divertida perquè semblàvem exploradors.

    ResponElimina
  8. En el laboratori en Joan ens va portar minerals i un d'ells va ser la sal. La sal estava boníssima!!!!!

    ResponElimina
  9. L'excursió a Fra Rafael va ser espectacular. M'ho vaig passar molt bé! Va ser xulíssimaaaa!

    ResponElimina
  10. Quan vam pujar al Turó Fra Rafael va ser molt cansat, però quan vam parar a esmorzar ya no estàvem cansats. Quan vam trobar els minerals va ser molt, però que molt guai!!!!

    ResponElimina